Výstava fotografií Braňa Konečného mapuje uplynulých dvadsať rokov festivalu Dotyky a spojenia. Každý ročník zastupujú dve snímky, ktoré zachytávajú vývoj dramaturgie festivalu – širokú paletu divadelných druhov (činohra, malé javiskové formy, performancie, balet, súčasný tanec, opera…) či divadelných žánrov. Prezentujú tiež viacero nových hracích priestorov v meste Martin či okolí (šapito na lúke pod Slovenskou národnou knižnicou a na Divadelnom námestí, kryt civilnej obrany v Obchodnom centre Galéria, priestory v bývalom Štátnom ústave pre zveľaďovanie živností či lúka za obcou Žabokreky). V neposlednom rade fotografie zachytávajú množstvo výrazných umeleckých osobností slovenského divadla počas návštevy festivalu. Významným aspektom je aj špecifická letná atmosféra divadelného námestia s koncertmi, pouličnými predstaveniami, happeningmi, zábavou a formálnymi či neformálnymi diskusiami.
Výstava plagátov mapuje dvadsaťročné hľadanie vizuálnej identity divadelného festivalu Dotyky a spojenia. Autorom návrhu prvého plagátu festivalu v roku 2005 bol scénograf Ján Novosedliak. Na plagáte je v tom čase najmladšia členka umeleckého súboru SKD Martin Lucia Jašková. Nasledujúce tri ročníky (2006 – 2008) s festivalom spolupracoval výtvarník a karikaturista Jozef Gertli Danglár (otvorená konzerva, klik-klak). V roku 2009 nám pri vytváraní vizuálnej identity pomohli študenti a študentky jedného z ateliérov Katedry grafického dizajnu VŠVU – autorkou víťazného návrhu bola Natália Jarembáková. Po desiatom ročníku sme na ďalšiu spoluprácu oslovili reklamnú agentúru Made By Vaculik. Výsledkom bol ampersand – logogram, ktorý nahrádza spojku „a“ v názve festivalu. Ampersand, speech bubble a emryo vytvorené z viacerých bublín v rôznych farebných variáciách spolu so sloganmi BUDEME TAM a SME TU sa na desaťročie stali základom festivalovej identity.
V roku 2025 predstavujeme redizajn vizuálu z dielne Moniky Juríkovej a Tomáša Paulena, grafických dizajnérov a študentov ateliéru Typolab na Katedre vizuálnej komunikácie VŠVU. Redizajn festivalu je reimagináciou predošlého dizajnu. Nový vizuál posúva koncept ampersandu do roviny, kedy sa samotné logo stáva vizuálnou reprezentáciou slov dotyky a spojenia. Základ vizuálnej identity je minimalistický a nadčasový. Súčasťou identity je variabilný, časovo-premenlivý systém, udržateľný počas niekoľkých nasledujúcich festivalových ročníkov, v ktorom sa znak ampersandu spája z rôznych tvarov a následne rozpadá.