Tanečné dielo na motívy svetoznámeho románu Georgea Orwella 1984, ktorý sa radí k najvýznamnejším dielam svetovej literatúry 20. storočia. Choreografka Hana Vidová sa zameriava na hlavné motívy knihy – život v absolútnej totalite či pokus vymaniť sa spod kontroly zo strany spoločnosti, ktorá kruto trestá každého, kto ohrozuje jej vládu. Akcentuje javy prítomné dodnes v novej podobe – uniformitu, nástrahy sociálnych sietí, manipuláciu, hrozbu totality, a tým posúva motívy knihy do súčasnosti.
Choreografia: Hana Vidová
Scéna a kostýmy: Miriam Struhárová
Daniele Campi, Alžbeta Talčíková, Alex Dobre, Alžbeta Talčíková, Alexandra Dundová, Eva Kučíková, Nina Ilievová, Barbora Štupáková, Michaela Zmrzlíková, Viktória Komolíková, Alex Dobre, Tomáš Laci, Daniele Campi, Matej Výhonský, Marek Štellár, Arturo Perez del Campo, Marián Ďurčo, Andrew Rushby
Hana Vidová študuje choreografiu baletu na Katedre tanečnej tvorby VŠMU. Pôsobí ako pedagogička moderného tanca na Súkromnom tanečnom konzervatóriu v Liptovskom Hrádku a v Tanečnom klube Jessy. Je autorkou choreografií uvedených na Večeroch tanečného umenia VŠMU a Baletu SND: Prédateurs (2019), tRi (2021), I (2022) a choreografie I (2023) uvedenej v rámci titulu Slovenského národného divadla Fashion Ballet ‘23.
Choreografia: Hana Vidová
Scéna a kostýmy: Miriam Struhárová
Daniele Campi, Alžbeta Talčíková, Alex Dobre, Alžbeta Talčíková, Alexandra Dundová, Eva Kučíková, Nina Ilievová, Barbora Štupáková, Michaela Zmrzlíková, Viktória Komolíková, Alex Dobre, Tomáš Laci, Daniele Campi, Matej Výhonský, Marek Štellár, Arturo Perez del Campo, Marián Ďurčo, Andrew Rushby
Hana Vidová študuje choreografiu baletu na Katedre tanečnej tvorby VŠMU. Pôsobí ako pedagogička moderného tanca na Súkromnom tanečnom konzervatóriu v Liptovskom Hrádku a v Tanečnom klube Jessy. Je autorkou choreografií uvedených na Večeroch tanečného umenia VŠMU a Baletu SND: Prédateurs (2019), tRi (2021), I (2022) a choreografie I (2023) uvedenej v rámci titulu Slovenského národného divadla Fashion Ballet ‘23.
Beata Gaálová (asistentka choreografií), Ivica Danihelová (inšpicientka), Renata Kuchárová (vedúca krajčírskych dielní), Michal Jankura (vedúci scénickej výroby), Lukáš Kvasna (vedúci umelecko-technickej prevádzky), Michal Dobis (javiskový majster), Martin Fronk (rekvizitár), Gabriela Lacková (vedúca garderóby), Klaudia Tokárová (vedúca vlásenkárok), Marek Červienka (vedúci osvetľovačov), Matúš Šišiak (vedúci zvukárov)
Choreografia: Hana Vidová
Scéna a kostýmy: Miriam Struhárová
Beata Gaálová (asistentka choreografií), Ivica Danihelová (inšpicientka), Renata Kuchárová (vedúca krajčírskych dielní), Michal Jankura (vedúci scénickej výroby), Lukáš Kvasna (vedúci umelecko-technickej prevádzky), Michal Dobis (javiskový majster), Martin Fronk (rekvizitár), Gabriela Lacková (vedúca garderóby), Klaudia Tokárová (vedúca vlásenkárok), Marek Červienka (vedúci osvetľovačov), Matúš Šišiak (vedúci zvukárov)
Daniele Campi, Alžbeta Talčíková, Alex Dobre, Alžbeta Talčíková, Alexandra Dundová, Eva Kučíková, Nina Ilievová, Barbora Štupáková, Michaela Zmrzlíková, Viktória Komolíková, Alex Dobre, Tomáš Laci, Daniele Campi, Matej Výhonský, Marek Štellár, Arturo Perez del Campo, Marián Ďurčo, Andrew Rushby
Hana Vidová študuje choreografiu baletu na Katedre tanečnej tvorby VŠMU. Pôsobí ako pedagogička moderného tanca na Súkromnom tanečnom konzervatóriu v Liptovskom Hrádku a v Tanečnom klube Jessy. Je autorkou choreografií uvedených na Večeroch tanečného umenia VŠMU a Baletu SND: Prédateurs (2019), tRi (2021), I (2022) a choreografie I (2023) uvedenej v rámci titulu Slovenského národného divadla Fashion Ballet ‘23.